Monday, 2 April 2012

SEDIH TAK DAPAT JUMPE AWAK :') ▲

Hooooooooo!!!!!! Sedihh Seyhhhh takk dapatt Hanna :'(
Haaaa , silap harris jugak kot sbb datag lewat aumm!!!
tak pe lah 6ty ada mse kite jumpe k :D ..

Yangg Bawah to tdii Alahh jeles Kat Nik Dapat Jumpe Hanna
Harris tk dapat jumpe aum tk apa lah :')
Jelly Ngn Gambar to sbb Harris tk ada :D

Sunday, 1 April 2012

HOBI SAYA LHA :')

Hoooooo !! Nie lha Hobii Harris Semase On9 Facebook!!
Sesetengahh Mara Haris Sebab Notic Dia Orang penuhh !!!
Hermm Tak apalah kann!! Nakk Sabibb Hariiss Nakk Buad Mcm Mana kann!!
Redha Jew lha :D

HARRIS SAYANG AWAK KOT :')

Assalamualaikom guys? Nak btw Dia comel? kan!! K kitew mengaku kitew syg awak , tapi awak jew tk thu , :') malu nak cakap kat awak sebernya , awak comel hihi :D
kitew jumpe dia  mule-ii kat bandarr jeww :D
Hhaha , Yeahh , btw 2 . 4 . 2012 esok kitew org jumpe , btw tk sabarr kott :)
Nak jalan-ii ngn dia puas-ii :D
k to jew , byew2 ilebiu Hanna syuhada :*

RINDU KENANGAN BERSAME SI DIA :')

kalau kita putus, kerana pelajaran dy..tok kebaikan dy gak..kalau putus sbb syg dy....and tpakse bkorban, smpai putus, sbb ade orang lebih syg dy....ok gak ke??? tp..nk bg dy happy...tu kputusan trbaik kan?? lg un, dy lebih lama sama ex dy.....so..kite xd hak kan??? ex dy lebih memahami....so, kite law syg kan pasangan kite, lepaskan lah dy..supaya dy lebih selese disisi orang yang btul2 syg dy..kan?? :')

Followers